23:0 , جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ , بابونه
تنهاییه بعد از تو شبیه تنهایی قبل از تو نیس اما تنهاییه با تو از دوتاش سخت ترِ.نمیگم بد یا خوبه.میگم سخته سخت
ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نمیشه,برگهای,بهاریه,درخت, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 4:56
آخیییش امتحان ارشد تموم شد
در بیم و امیدم و همه چیو سپردم به صاحبش ، خدا جان
حالاااا
من موندم و این وقت آزاد عالی.
برچسب: راحت, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 4:56